Hvad koster det?

Alt efter virksomhedens størrelse starter priserne fra kr. 1.500,- uanset hvor i Danmark I befinder jer!

Helt små virksomheder, som f.eks. en lille frisør eller lignende, kan ofte forhandle prisen helt ned til omkring kr. 1.000,-.

Hvis der laves aftaler om fotografering af flere butikker, vil der naturligvis kunne opnås rabat.

Ligeledes imødekommer vores prispolitik også de tilfælde, hvor virksomheden ønsker flere optagelser af samme butik i løbet af f.eks. et år. Dette kunne være relevant for tøjbutikker og andre, som ofte udskifter deres varer.

Ring for en nærmere snak om priserne… vi finder nok et match, der passer jeres budget og min indsats.

(priserne er eksklusiv moms)

Det er nemmere at vise, hvad man får for pengene

– så tag et kig på nedenstående eksempler:

Her en løsning til kr. 1.000,- (og en lækker sandwich)

Besøg Adelgades Slagter, Skive, i stort vindue


Her en løsning til kr. 1.500,-

Besøg La Maison, Århus, i stort vindue


Her en løsning til kr. 2.500,-

Besøg Restaurant Formel B, København, i stort vindue


Her et par løsninger til mellem kr. 10.000,- og kr. 15.000,-

Besøg SOHO kontorhotel, København, i stort vindue

Besøg Hotel Opus, Horsens, i stort vindue

Ingen løbende udgifter

Her er tale om éngangspriser til fotografen for optagelserne og lancering via Googles software. Google stiller det hele gratis til rådighed.

Prisen inkluderer

Priserne indeholder altid gratis assistance fra fotografen til implementering af løsningen på virksomhedens egen hjemmeside og evt. Facebook. Så udover at være synligt i dit Google-søgeresultat og på Google Maps, så vil også dine egne læsere opdage denne nye mulighed for at kigge rundt i din virksomhed.
Desuden optager jeg en serie af stemningsbilleder i virksomhedslokalerne, og disse almindelige fotos må du anvende frit på f.eks. egen hjemmeside eller til en brochure o.lign.
Virksomheden ejer alt materialet, som jeg laver.


En note til sammenligning med andre fotografers prispolitik

Mine kolleger formulerer ofte en angivelse af antal optagelsespunkter og pakkepriser, som udregnes efter, hvor mange såkaldte “PANO-punkter” der menes at kunne dække virksomhedens areal. På den måde kategoriserer de deres indsats og forventer, at kunden kan forholde sig til, hvor meget f.eks. 15 eller 40 punkter vil dække.

Jeg mener, det er en unødvendig teknisk samt forvirrende måde at drøfte priser på. Virkeligheden er jo, at vi fotografer blot skal fotografere virksomhedens lokaler – godt nok med lidt avanceret fotoudstyr som panorerer 360 grader – men mere kompliceret behøver det altså ikke gøres.

Mine priser fastsættes efter, hvor tidskrævende jeg vurderer det vil blive at lave en flot løsning hos din virksomhed. Og mine priser er usædvanligt lave og mit serviceniveau højere end du forventer… det garanterer jeg!

Hvorfor denne note?

Jeg er en af de første certificerede Google fotografer, som siden foråret 2012 har tilbudt dette spændende produkt til danske virksomheder. Og lige siden er der kommet et væld af fotografer til, som forsøger at gøre dette Google-tiltag til en pengemaskine ved at lave avancerede prispakker og gøre produktet til endnu en klassisk foto-vare med diverse pakkeløsninger. Jeg er uenig i denne tilgang til udbredelse af dette fantastiske Google-produkt, som faktisk kræver ganske begrænset af os fotografer at udføre. Jeg mener, det skal gøres så billigt som muligt og nå ud til alle brancher og virksomheder – helt små som helt store.


Vejledning

Klik og hold musen et vilkårligt sted for så at trække synsvinklen rundt. Bevæg dig frem og tilbage ved klik på de hvide pile eller via tastaturets piletaster.